.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در همایش بزرگ روز ملی اصناف صورت پذیرفت ؛
تجلیل از رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران با حضورلاریجانی
شمال نیوز: در همایش بزرگ روز ملی اصناف که با حضور رئیس قوه مقننه برگزار شد از عباس رمدانی و هفت چهره برتر فعال در اصناف و بازار کشور تجلیل به عمل آمد ....

شمال نیوز : در همایش بزرگ روز ملی اصناف که با حضور رئیس قوه مقننه برگزار شد از عباس رمدانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران و هفت چهره برتر فعال در اصناف و بازار کشور تجلیل به عمل آمد .

رئیس مجلس شورای اسلامی در این همایش با تبریک روز ملی اصناف در جمع فعالان اصناف کشور گفت: باعث خوشحالی است که رئیس اتاق اصناف تأکید بر تعامل بین اتاق های اصناف، بازرگانی و تعاون دارد و بخش خصوصی به رویه نیاز دارد چراکه این رویه بهبود اقتصاد کشور را در پی خواهد داشت.

 

 

 

 

علی لاریجانی با تأکید بر اینکه نگاه ما در مجلس این است که مجموعه سه قوه باید به نظرات فعالان بخش خصوصی استفاده کرد، افزود: مسئولان نباید تصمیماتاقتصادی را پشت درب های بسته بگیرند و در این راستا مجلس به طور حتم در تالارهای گفت و گو آماده شنیدن پیشنهادات و انتقادات فعالانبش خصوصی است.

وی تصریح کرد: همه مسئولین اجرایی کشور باید اساس کار  را اعتماد بر صنوف بگذارند. اگر در گذشته همواره بازار حامی انقلاب بودند به این دلیل است که به حرکت اصلاحی در جامعه اعتقاد دارند و حفظ امت اسلامی را ضروری می دانند. با این اوصاف اعتماد به صنوف را باید مدنظر قرار داد.

رئیس مجلس با بیان اینکه در سراسر دنیا به اصناف  اعتماد می‌شود  و بسیاری از  نظارت های صنفی به تشکل‌ها واگذار می شود، گفت:  این موضوع باید در جامعه ما نیز نهادینه شود. البته بپذیریم که در چند دهه اخیر جریان‌های چپ‌گرایی در کشور ظاهر شدند که تئوری‌هایی که اساس کارشان مارکسیستی بود وارد جریانات سیاسی کشور شد؛ در حالیکه که بازار هیچ وقت جدا از روحانیت و جامعه نبوده است.

لاریجانی با اشاره به اینکه هنوز فرهنگ پرداخت مالیات در کشور با مشکل روبرو است، عنوان کرد: در بخش مالیات‌ها ذولت باید بر اساس اعتماد عمل کند. چرا که اگر بخواهیم زمانی کشور را بدون نفت اداره کنیم بخش اعظم آن جایگزینی مالیات‌هاست و افراد باید بپذیرند زندگی اجتماعی این ویژگی را دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اتاق اصناف در راستای بهبود مسائل مالیاتی، پیشنهادات خود را به مجلس ارائه کند و زمینه  شفاف‌سازی مالیات ها را فراهم کند.

لاریجانی ادامه داد: برای رسیدن به یک فرمول مشخص نیاز به تعاملی نزدیک میان اتاق اصناف، وزارت صنعت و معدن است و پیشنهاد می کنم که با توجه به تدوین برنامه ششم توسعه در دولت، اصناف پیشنهادات خود را به دولت اعلام کند تا نیازهای این نهاد در برنامه ششم گنجانده شود.

وی با اعلام اینکه اصناف باید متناسب با شرایط وضع خود را روزآمد کنند؛اظهار داشت:  اصناف در بحث سخت‌افزار و نرم‌افزار باید روزآمد شوند. چرا که عصر، عصر تحولات است و ورود تکنولوژی به بدنه اقتصادی کشور یک نیاز محسوب می شود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یحیی جمشیدی 2 تير 1394
درایت و لیاقت دکتر رمدانی بر کسی پوشیده نیست.
مدیری لایق وتوانمند در عرصه اقتصادی هستند.
نا شناس 2 تير 1394
برادر ارزشی جناب آقای رمدانی صمیمانه تبریک می گویم . امیدوارم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و موید باشید .
نا شناس 2 تير 1394
تبریک به خودم تبریک به تو تبریک به همه
محمد رضا دهقاني 1 تير 1394
با سلام
جناب آقاي مهندس رمداني
تقدير از اتاق اصناف مركز استان ، نشانگر مديريت و تدبير قابل تقدير جنابعالي در اين عرصه است . توفيق روز افزون و ارتقاء در خدمت را براي آن برادر گرامي از درگاه خداوند متعال آرزومندم - دهقاني
رمضانی 1 تير 1394
سایت متعلق به خود او چه خوب برای خودش تبلیغات می کند، تا بتواند حسابی مطرح گردد.
حسین غلامی 1 تير 1394
برادر ارجمند جناب آقای حاج عباس رمدانی

با آرزوی موفقیت های بزرگ برای جنابعالی در عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان برایتان خواستاریم
حسین خانی 1 تير 1394
سلام حاج عباس. خوشحال شدم آرزومند توفیقات روزافزون حضرتعالی- خانی
فرهاد کریمایی 2 تير 1394
جناب اقای رمدانی از این خبر مسرت بخش بسیار خوشحال شدم جنابعالی موجب افتخار استان هستید ارزوی موفقیت و طول عمر با عزت برای حضرتعالی و همه خدمتگذران واقعی را از خداوند متعال خواهانم
بهروز یاسمی 3 تير 1394
با عرض سلام و تبریک به مناسبت این اتفاق مهم و خسته نباشید به برادر ارزشی و ولائی جناب دکتر رمدانی براستی که ابروی استان همانا شمائید و مردمان مازندران از داشتن بزرگواری چون شما بر خود میبالند و بر این باورند که مرکز استان به وجود نازنینی چون شما در خانه ملت نیاز مبرم و حیاتی دارد واقعا بدور از هر گونه اغراق و .... میگویم و نمی هراسم که شما خود به تنهائی کار 2 نماینده را انجام میدهید چون هم پتانسیل بالائی دارید هم لیاقت و منزلتش را
مجتمع 2 تير 1394
تبريك حاجي
بهترين ها و موفقيت روز افزون رو براتون آرزو مي كنم
علی نیا رییس سابق شورای اسلامی شهرستان بابل 2 تير 1394
سلام :جناب آقای رمدانی ازمدیران دلسوز وازچهره های فعال وخوشنام درعرصه های مختلف اجتماعی وامورصنفی ورسانه هستند من ضمن تبریک به این عزیزآرزوی سلامتی وسربلندی همیشگی دارم برای ایشان
جعفر قربان پور 3 تير 1394
برادر رزمنده ارزشی جناب آقای رمدانی صمیمانه تبریک می گویم . امیدوارم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق و موید باشید .
سورکی 3 تير 1394
جناب دکتر رمدانی : آرزوی توفیقات روزافزون برای حضرتعالی دارم .
بابل 3 تير 1394
دكتر رمداني عزيز مبارك باشد بر شما عباس عزيز يادگار 8 سال دفاع مقدس انصافا هم در دفاع مقدس خوش درخشيدي هم امروز در عرصه اجرايي كشور موفق هستي حق شما بالاتر از اينهاست درود بر جانباز سرافراز عباس آقاي عزيز
بهروز یاسمی 3 تير 1394
با سلام مجدد واقعا برای دوستانی که کامنت های منفی میگذارند متاسفم.
علي خلخالي 3 تير 1394
جناب آقاي دكتر رمداني ضمن عرض تبريك به جنابعالي ،آرزوي توفيق روز افزون را براي شما در سنگرهاي بزرگتر را داريم،الحق بادرايت جنابعالي اين اتفاق مهم واين افتخار به نام اصناف مازندران بوجود آمد.صداقت و پاكي و ايثارهيچ وقت بدون جواب نمي ماند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.